dijous, 30 d’abril del 2015

Hockney, perspectiva, relleus en mapes i descripció d'un espai

A plàstica ens vam dividir en diferents grups, uns van estar parlant del dibuix amb perspectiva cònica frontal (i obliqua) i altres van anar fent fotos a l’estil David Hockney, per retallar-les i enganxar-les a un mural. A veure que ens diu la Marta sobre això.
   -Marta: Em vaig sentir molt bé perquè la idea és molt original i que a mida que anava passant el temps les imatges anaven cobrant vida.


 

A socials vam començar a pensar quins grups farien els diferents relleus amb la tècnica d’en Pere Noguera i també vam estar penjant les fotografies del carrer al Drive. A veure que ens diu en Toni sobre això.
   -Toni: Em vaig sentir bé perquè m’agrada fer activitats i expressar-me amb la pintura. Em vaig sentir com un “nen petit”






A català, per grups, vam estar parlant de com fer la descripció d’un espai de l’entorn urbà i varem decidir definitivament quin espai faríem. A veure que ens explica la Natàlia sobre això.
   -Natàlia: Em va agradar però em vaig avorrir una mica però va ser interessant i a més m’agrada molt quan mirem vídeos, perquè estic al meu món i m’agrada la sensació!



Aina Q.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada